niedziela, 10 lutego 2013

Here we go!

 
    Założyłam tego bloga, by móc się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat otaczającego świata. Traktuję go jako swego rodzaju terapię, po wyjeździe na studia jakoś nie udało mi się nawiązać bliższych znajomości i żeby zupełnie nie ześwirować postanowiłam otworzyć się chociaż w ten sposób.
Tak więc może opowiem coś o sobie, otóż mam jeszcze 19 lat i choć w lipcu to się zmieni, to kurczowo trzymam się ostatnich nastu lat. Przeraża mnie myśl, że już nigdy nie będę młodsza, dlatego postanowiłam, że moim mottem będzie carpe diem :)
Moją pasją jest taniec w każdej postaci oraz śpiew, bez których nie wyobrażam sobie życia. Uwielbiam także modę, śledzę najnowsze trendy, jednak nie podążam za nią ślepo, gdyż uważam, że każdy powinien mieć swój styl, a co za tym idzie samemu tworzyć modę. Niestety mój gust trafia zawsze w te najdroższe ubrania,a jednak budżet studencki mi na nie nie pozwala, więc troszkę przerabiam oraz wybieram sieciówki, z których przy odrobinie kreatywności można stworzyć genialny outfit. 
Mam hopla na punkcie biżuterii! Szkatułka mi się nie domyka hihi  Na szczęście moje siostrzenice są już na tyle duże, że dostają w spadku co nie co z mojej kolekcji, za każdym razem jak robię małą rewizję w nienoszonych już ,,skarbach". Jednak ten blog nie będę ani typowym blogiem modowym, ani zbiorem wynurzeń ,,filozoficznych", postaram się wprowadzić tu po troszeczku ze wszystkiego.
Ale wracając jeszcze do mnie :)
 Od października rozpoczęłam studia w ,,mieście doznań" :P nie jest to moje rodzinne miasto, więc wyprowadzka z domu była dla mnie dużym krokiem w dorosłość, szczególnie, że obecnie utrzymuje się właściwie sama. Mieszkam na stancji, dzieląc ją z dwojgiem znajomych.Od jakiegoś czasu mieszkam także z pewnym długoogoniastym, czarno-białym osobnikiem zwanym Szczurek lub czasami też Łobuz. Jest niezwykle pocieszny mimo, że czasami potrafi nieźle ugryźć.
Myślę, że jak na pierwszego posta wystarczy informacji
Pozdrawiam ;)
Ikona, synonim kobiecego piękna 
A  teraz ktoś dla Pań :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję :)