poniedziałek, 25 lutego 2013

Reaching for the stars




Nadszedł czas powrotu na uczelnię, zobaczymy jak rozpocznie się nowy semestr...
Ostatnio obiecałam sobie, że w końcu zacznę działać, bo jak już wielokrotnie doświadczyłam dobre rzeczy przychodzą do życiowych farciarzy ( do których niestety nie należę) lub do osób ciężko pracujących na sukces. Mam zamiar zostać tym drugim typem. Tak więc od dziś rozpoczynam poszukiwania dobrych programów do nagrywania muzyki, sprzętu i zacznę działać. Marzenia same się nie spełnią, trzeba im pomóc, więc do moich zadań będzie należało korzystanie z każdej okazji do doskonalenia siebie oraz pokazania na w końcu na co mnie stać :) Trzymajcie kciuki!!
P.S. Jeśli macie pomysły na ulepszenie mojego bloga jestem otwarta na propozycje :P

ENG:
It's time to go back to university, well we'll see how this semester begin. Recently I promised myself that I finally start some action, because as I repeatedly experienced good things happens to those who have a lot of luck in life (and I don't belong to them) or those who work really hard for success, and I'm going to become the second type. So that from now on I begin searching for good music recording software, other equipment and I start some action :P Dreams won't come true by themselves, so they need some help. My job will be to use every opportunity to self improvement and to show what I can do :) So fingers crossed!!
P.S. If you have any ideas for improvement of my blog I'm open to suggestions :P



I love her! She' s the greatest living diva. 


Anything could happend...

2 komentarze:

  1. the only drawback- bigger photos!:)
    zrób post o Rihannie!<3:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Dziękuję za wskazówkę i zapraszam do dalszego obserwowania mojego bloga ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję :)